Een pistool is geen föhn

Ik heb een nieuwe fohn nodig. Mijn oude fohn is een staand exemplaar met een oranje kap. Die staat midden in de woonkamer. Soms, als ik mijn kinderen niet wil horen, maar wel zien, ga ik onder de droogkap zitten. Vrienden die uren door de regen hebben gefietst om bij mijn huis te komen, zet ik ook wel eens onder de droogkap. De kap is een erfstuk van mijn grootmoeder.
Maar na dertig jaar heeft de kap het begeven en moet ik op zoek naar een föhn. Nog mooier dan de oranje thuiskapstoel is de föhn in de vorm van een pistool. Als mijn lezertjes zich straks afvragen waarom ik het haar heb van een CNN-nieuwslezeres, dan weten ze waarom dat is. Omdat ik mijn nieuwe föhn zo mooi vind, dat ik er de hele dag mee in mijn haar zit.

fohn-1.jpg
fohn22.jpg
fohn32.jpg

11 Reacties op “Een pistool is geen föhn

  1. hallo! ik vroeg mij af waar je deze geweldige fohn vandaan hebt gehaald :D
    bedankt alvast!

  2. als je de fohn nog zoekt
    ik heb hem evt voor je nog ongebruikt als nieuw.
    ik hoor het wel.
    gr
    jeroen

  3. hey hey ik heb geprobeerd om die ook te bestellen, maar
    mijn lukt het niet.
    heb je der messchien nog een liggen? en hoe duur zijn ze?
    of heb je voor mijn een website waar je ze kan bestellen, want ik had
    alleen maar een chineze site.:P:P

    gr0etjes Bianca

  4. ik heb er toevallig ook nog 1 thuis met een groen handvat,,
    ik gebruik het ding niet lich eigenlijk een beetje voor de sier in de kast opgesloten te zijn,
    ik heb mijn haar nog nooit gefohnt heb de fohn gekregen als kado ,
    dus als iemand er belang bij heeft,

    hoor ik het graag ;)

    gr linda

  5. Ik wil ook! Wie heeft deze fohn thuis liggen?

  6. Hallo,
    Heeft iemand enige idee waar deze fohn te koop is?
    Gr charena

Geef een reactie

