Dagelijks archief: januari 11, 2009

Elke dag een blogje

img_0250

Je moet wat vaker op de blog schrijven, zei de man. Vanuit zijn huisje op de heide las hij vaak mijn blogs. Hoe vaak, vroeg ik. Bijvoorbeeld elke dag, zei de man. Zelf schreef hij minstens een keer per dag en daarbij had hij ook nog twee blogs, misschien wel drie. Elke dag een blogje schrijven, het is een bijna niet te volbrengen taak. De man drong aan en ook mijn moeder begon druk op mij uit te oefenen. Ze wilde mij vaker lezen. Gelukkig kreeg ik steun van boven. Het is namelijk zondag, de dag waarop de god waar ik niet in geloof rust eist, ook van bloggers. Ik neem daarom de tekst over die ik vandaag op de website van het Reformatorisch Dagblad vond (de enige krant die altijd lovend mijn boeken bespreekt:)

 

Fijn dat u belangstelling hebt voor de nieuwssite van het Reformatorisch Dagblad/ manonsikkel.wordpress.com

Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet.

Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opiniërende artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.

Hoofdredactie Reformatorisch Dagblad/Manon Sikkel