Te huur aangeboden: werkplek Keizersgracht

IMG_0018

Ik verhuis naar Japan en bied daarom mijn werkplek te huur aan op de Keizersgracht 114 (Amsterdam). Een prachtig kantoor op de bel-etage, om de hoek van de Negen Straatjes. Het kantoor bestaat uit een gemeenschappelijke eet/vergader-kamer aan de voorkant en drie afzonderlijke ruimtes. De tuinkamer deel je met drie journalisten/tekstschrijvers. Het is een prachtige, rustige plek met snel internet en boten die voorbij varen. De elf schrijvende kantoorgenoten en de vogels in de binnentuin krijg je er gratis bij!

Meer info (en foto’s): klik hier.

12 Reacties op “Te huur aangeboden: werkplek Keizersgracht

  1. Je verhuist naar Japan.
    Een vriend van mij geeft regelmatig concerten met de Berliner Phylharmonie op Mars.

  2. 私は火星を愛する
    Manonhan

  3. Dag Manon,
    Wij zijn een groepje van zes schrijvers, ‘de Plotgenoten.’ Elke maand komen we bijeen om elkaar te feedbacken. Ik mis een privéruimte om te schrijven, en enkele anderen genoten doen dat ook. Een schrijfplek buitenhuis is vast kostbaar, maar voor vier of vijf schrijvers misschien toch betaalbaar. Mijn vraag is: wat mag het kosten?
    Vriendelijke groeten
    Gilbert Stynen
    Koningsarendlaan 62
    B-2100 Deurne Antwerpen

  4. Hallo,
    Ik blijf geïnteresseerd en nieuwsgierig. Op welke dagen en uren zou ik de schrijfplek kunnen zien?
    Alvast bedankt
    Gilbert

  5. ik beman regelmatig één van die boten die voorbij varen… ;)

    (maar daar reken ik niks voor)

  6. Niemand een boot te huur?

  7. Een van de mooiste locaties in Amsterdam is zeker Keizersgracht. Voor deze prijs is het zeker de moeite waard.

    Veel succes gewenst in Japan!

  8. Ben je de ruimte al kwijt? Ben zelf schrijvend journalist en zou wel eens willen komen kijken. Ik zit nu aan de Nieuwmarkt maar moet mijn kantoor verlaten.

    Hoor graag van je.

  9. Deze werkplek bestaat niet meer…. nou ja, hij bestaat wel, maar is niet meer te huur!

Geef een reactie

