Wie wil een macbook ruilen tegen een kat?

manonbussum

Wie wil een macbook ruilen tegen een kat? Op dit moment pas ik op de kat van mijn moeder. Ze is een jaar of veertien (de kat). Ze is heel leuk en grijs en een beetje aan de dikke kant en ze miauwt. Verder heeft ze weinig onderhoud nodig. De zak kattenvoer krijgt u er gratis bij. De reden dat ik haar graag van de hand doe is niet omdat ik niet van katten houd, maar omdat ik nog meer van mijn macbookje houd. Maar sinds ik mijn computertje in de regen heb laten liggen, is ie niet meer de oude. Elke vijf minuten crasht mijn macje. Dat is niet leuk. En omdat ik geen geld heb voor een nieuwe, kwam ik op het lumineuze idee om de kat waar ik op pas, te ruilen. Prachtige ouderwetse ruilhandel. U gelukkig en ik gelukkig.

6 Reacties op “Wie wil een macbook ruilen tegen een kat?

  1. Uhhhhhhhhh, ik heb al een kat, erger nog, ik heb er 10! Is wel even genoeg dacht ik zo. Maar bedankt voor het idee want een nieuw macbookje, tja, dat wil ik ook wel, wel 10! Poespoespoespoespoes, kom eens bij het vrouwtje!

  2. En kat kan je tenminste in de regen laten liggen.

    Alleen is het daarna vervelend als ze met hun staart tegen je benen komen schurken.

  3. Erg om te zien dat iemand zo’n levend beestje moeiteloos inruilt voor een machine. Begrijp me goeds. Ik ben PRO MAC, fijnste computers die er zijn, maar dat dit zo openlijk en zonder gene als ruilobject voor een kat wordt aangeboden vind ik een schande en maakt me verdrietig.

    Denk dat je moeders kat overal beter af is, want ook die zak kattenvoer is het meest smerige voer waar mijn katten hun neus in ieder geval voor optrekken.

    g

  4. Ik heb de kat inmiddels geruild tegen vier batterijen.

  5. Veel plezier met de batterijen :)

Geef een reactie

