Kunst, cultuur en entertainment

IMG_1166

Geef mij twee woorden (stopverf en vlugzout) en ik schrijf er met gemak een verhaaltje over. Maar geef mij drie woorden (kunst, cultuur en entertainment) en ik verstom. Ik weet nu al dat ik nooit een Dutch Bloggies Award ga winnen in deze categorie. Maar u kunt alsnog op mij stemmen, al is het alleen maar voor de lol.

Morgen schrijf ik over Gezondheid & Sport.

4 Reacties op “Kunst, cultuur en entertainment

  1. doet u maar gezondheid, sport en entertainment…

  2. Of seks, drugs en openbaar vervoer

  3. Of Hobby’s… of Emmeloord..

  4. Prefrontale cortex, cao-onderhandelingen in de metaalindustrie en Emmeloord…

Geef een reactie

