Mijn tante en prins Charles

Wat ik voor mijn verjaardag wilde hebben, vroeg mijn tante. Zij is, behalve mijn moeder, de enige die altijd weet op welke dag en op welk uur ik jarig ben. Ik vroeg een boek, maar niet zomaar een boek. Mijn tante is prinses planten tekenen. Prins Charles had haar en nog wat botanisch kunstenaars daarom gevraagd om de planten in zijn buitenverblijf Highgrove vast te leggen, voor… ja voor wie eigenlijk? Voor de 175 mensen die binnenkort het boek gaan kopen dat er van deze tekeningen is gemaakt. Het boek is vorige maand verschenen en kost 22.000 pond. Mijn tante vroeg of ik er op mijn blog reclame voor wilde maken, want ze was bang dat Charles er anders maar mee blijft zitten.

2 Reacties op “Mijn tante en prins Charles

  1. Lieve mensen in blogland. Kijk, aan zo’n nichtje als Manon Sikkel, heb je nog eens wat, daar kan menigeen een voorbeeld aan nemen. Dat is pas de familie eer hooghouden. Ja, het setje, het zijn er 2 voor de prijs van 1, kost een paar centen. Nu houdt mijn nicht ervan de zaak ietsje te overdrijven het setje kost slechts 14.000 Euri.
    Na deze geweldige reclame hoeft het Highgrove Florilegium, want zo heet het boek der boeken, vast niet in de uitverkoop.

Geef een reactie

