Nieuwe site

Ik heb een nieuwe website. De oude deed een beetje raar. De nieuwe doet ook raar trouwens, maar daar kan ik niets aan doen. Ik mag natuurlijk niet zeggen dat mijn man directeur is van een heel groot bedrijf dat hele mooie websites maakt, omdat mensen denken: hoe kan het dat iemand die een man heeft die directeur is van een bedrijf dat hele mooie websites maakt zelf zo’n gekke website heeft. Ik mag ook niet zeggen dat mijn beste vriend typograaf is en vormgever en ook hele mooie websites maakt. Want anders denken de mensen: hoe kan het dat iemand die een beste vriend heeft die typograaf is en vormgever (en die haar hele mooie visitekaartje heeft ontworpen) zelf zo’n gekke website heeft. Het antwoord op al bovenstaande vragen moet ik u schuldig blijven. Maar kijkt u gerust op www.manonsikkel.nl.

2 Reacties op “Nieuwe site

  1. Dank je wel! Nadat mijn handen een tijdje in het gips hadden gezeten zei de dokter dat ik alles weer kon. ‘Ook websites bouwen?’ vroeg ik. ‘Ook websites bouwe,’ zei hij. ‘O wat leuk,’ zei ik, ‘ dat heb ik nog nooit gekund.’ (woehahahaha – vrij naar het duizendeneenmoppenboek, maart 1974).

Geef een reactie

