Mijn grootmoeder is vandaag 98

Mijn grootmoeder  is vandaag 98. Ik vier dat groots met een sneeuwwandeling en een glas port dat ik drink op haar gezondheid. Ter ere van haar verjaardag zet ik ook de eerste foto van haar op internet. Het medium bestond nog nauwelijks toen zij eind jaren tachtig stierf. Maar ik weet zeker dat ze het heel leuk had gevonden als haar kleindochter haar nog een virtueel leven had gegeven. En ze had het ook heel leuk gevonden als haar kleindochter speciaal vandaag een paar nieuwe laarzen was gaan kopen en een kerstjurk en het verzameld werk van Nescio en veertien paar nieuwe gekleurde panty’s en als diezelfde kleindochter speciaal in haar nagedachtenis naar Antwerpen zou gaan om daar in een leuk hotelletje aan de Schelde naar buiten te kijken, in de vensterbank, met het verzameld werk van Nescio in de hand, glaasje wijn erbij, daarna uit eten en door de stad wandelen. Ik zie er verschrikkelijk tegenop, maar voor mijn grootmoeder doe ik het met liefde.

2 Reacties op “Mijn grootmoeder is vandaag 98

  1. Wat zou ze er van genoten hebben!!! Samen zouden jullie nog een extra fles zijn gaan halen bij Paardekooper!

  2. Heel veel sterkte. Goed dat jij die klus voor je grootmoeder klaart.

Geef een reactie

