Yes Sir, I can boogie

1.

Volgend jaar ligt er een nieuwe IzzyLove in de winkel. Dat lijkt nog heel ver weg en dat is het ook, maar vandaag ben ik begonnen met het schrijven van mijn nieuwe boek. Ik heb al een halve bladzijde af, joepiiiii, nu nog maar 249,5 pagina’s te gaan!!

2.

Iedereen die de afgelopen weken op Izzy Love (met spatie) heeft gestemd op www.kinderjury.nl, wil ik heel erg bedanken. Over tien dagen sluiten de stembussen en ik hoop natuurlijk dat ‘Is vriendschap 4ever? Door IzzyLove’ bij de laatste vijf zit.  Heb je nog niet gestemd? Doe dat dan voor 15 mei. (Wees erbij of wees vierkant!)
3.

Behalve een nieuw IzzyLove-boek, verschijnt er dit jaar heel misschien ook nog een klein boekje van mij. Op dit moment mag ik daar van mijn uitgeefster nog niets over vertellen, maar zodra ik mijn uitgeefster met plakband over haar mond en vastgebonden in de bezemkast heb weten te krijgen, laat ik jullie meer weten.

4.

En verder wil ik iedereen een hele mooie zesde mei wensen. De zon schijnt (in Amsterdam althans) en buiten klinkt muziek van Baccara. Baccara, Baccara? Ja, dat waren twee zussen met permanent die in de jaren zeventig liedjes zongen. Samen met mijn beste vriendin in die tijd heb ik me sterk gemaakt om Baccara uit de ether te halen. Op straat haalden we handtekeningen op tegen Baccara. En grappig genoeg waren er ook echt mensen die hun handtekening zetten. Wat we met die handtekeningen hebben gedaan, weet ik niet meer, maar daarna heb ik nooit meer iets van de zingende zusjes vernomen. Tot een uur geleden, want er klinkt Baccara in mijn straat. Het leven zit vol gekkigheid. En van het concert van Baccara krijgt niemand het program.

2 Reacties op “Yes Sir, I can boogie

  1. Pingback: Yes Sir, I can boogie | Toegangskaarten

  2. Toegangskaarten??? U kunt hier uw handtekening achterlaten tegen Baccara!

Geef een reactie

