Dagelijks archief: juni 9, 2010

Frits Sissing en ik

Ik heb een verre neef die in het panel van het tv-programma ‘ook dat nog’ zat. Ooit vertelde hij het verhaal dat hij met zijn dochtertje over het Leidseplein wandelde en er een bus naast hen stopte. De buschauffeur deed de deuren van de bus open en riep: ‘Ook dat nooooooooooog!’ Het dochtertje van mijn neef begon keihard te huilen. Toeterend reed de bus weg, de passagiers zwaaiend vanaf de achterbank.

Vandaag kreeg ik opeens ontzettend veel zin in bekende Nederlander zijn. Niet zo bekend als mijn verre neef, maar bekend genoeg om uitgenodigd te worden voor hele rare bijeenkomsten. Een braderie openen, in een panel zitten, een persoonlijke uitnodiging voor het boekenbal krijgen, zoiets. Gelukkig werd mijn wens direct ingewilligd. Ik werd gebeld door iemand van Carré. Woensdag 16 juni om 16 uur houd ik samen met FRITS SISSING een live chat vanuit Carré. Frits schijnt dat naakt te doen, ik mag mijn kleren aan houden gelukkig.

Chat je mee? Je kunt op 16 juni om 16.00 uur inloggen via:www.theatercarre.nl/NL/webchat.