Pizza Maffia

Op 17 februari gaat de film PizzaMaffia in premiere. Of eigenlijk op 15 februari. Als ik zeg dat PizzaMaffia de leukste film is die ooit is gemaakt, en Khalid Boudou de meest charmante jeugdboekenschrijver die ik ken, en als ik zeg dat Mamoun Elyounoussi een acteur is met een hele grappige achternaam, en als ik zeg dat Iliass Ojja heel aardig is en als ik zeg dat dit boek is uitgegeven door mijn uitgeefster Thille Dop van uitgeverij Moon en als ik zeg dat Khalid Boudou voor dat boek twee jaar geleden de debuutprijs van de Jonge Jury won en als ik niet te vaak ‘en als ik’ in een hele lange zin gebruik, dan…. dan mag ik naar de premiere van Pizza Maffia.

Waarvan acte.

Een Reactie op “Pizza Maffia

  1. denk u er wel even aan een zitplaats aan het middenpad te vragen..?

Geef een reactie

