Windstil

Elke zomer sluit ik mijn weblog een paar maanden. Dan vertrek ik naar het dorp van mijn moeder. Sluit mezelf op in het tuinhuis en schrijf mijn nieuwe kinderboek. ‘ s Nachts kan ik niet slapen omdat ik altijd inbrekers rond het huis hoor lopen. Dat mijn nieuwe boek een romantische kinderthriller is, maakt het er vast niet beter op. Ik zeg vast dag, voor het geval ik niet meer terug kom.

3 Reacties op “Windstil

  1. Hahaha, zal mijn tuinhuis stofvrij maken….

  2. Sorry, zijn geen 4 A-viertjes!!

Geef een reactie

