Dagelijks archief: november 10, 2011

Short Message Service

Je had je telefoon helemaal niet in het water laten vallen. Je was ook niet blind. Je had al je vingers nog en je was het typen niet verleerd. En of ik nooit meer op mijn blog wilde zetten dat ik nooit meer van je hoorde. Zelf vond je het aantal berichten dat je dit jaar had gestuurd bovengemiddeld hoog. Al maanden geleden had je je sms-bundel overschreden. Ik gaf je gelijk. Ik ben soms hard en harteloos. Dat vond jij niet, maar een openbaar ‘sorry’ was wel op zijn plaats vond je. Ik nam een slok van mijn chocolademelk en maakte zo een snor van slagroom. Je vond dat die snor me goed stond. Ik wilde sorry zeggen, maar verslikte me toen net in de chocolademelk. Ik liep naar het meisje van de kassa om af te rekenen. Nog voor ik betaald had had je me al zeven sms’jes gestuurd om te bewijzen dat je helemaal niet weinig berichten stuurde. Er stond ‘kom terug’ en dat zeven keer.