De stukjes die ik schrijf zijn raarrrrrr

‘De stukjes die je schrijft zijn raarrrrr,’ zei mijn dochter. Ik vroeg haar waarom ze ze raarrrrr vond. Ze zei: ‘omdat er mensen zijn die denken dat alles wat jij opschrijft echt waar is. En die mensen denken dan: die vrouw gooit haar hele leven op internet, die is raarrrrr.’ Ik zei haar dat je je nooit moet afvragen wat andere mensen denken. Als je daaraan begint heb je geen tijd meer voor andere dingen. Bovendien doet het er niet toe wat andere mensen denken. Andere mensen zijn altijd raarrrrr. Mijn dochter schudde haar hoofd. In haar ogen werd ik steeds raarder. ‘Lees je eigen blog eens en stel je voor dat je iemand anders bent.’ Ik deed braaf wat ze zei en las de stukjes die ik schreef. ‘ Ik grinnikte. Niks is waar en niets is wat het lijkt. En toch is alles waar. Raar.

2 Reacties op “De stukjes die ik schrijf zijn raarrrrrr

  1. gek genoeg is het mij niet gauw gek genoeg,
    en dat is ook raar.
    (grinnikt)

Geef een reactie

