Ik leef nog

Of ik nog leefde wilde de vrouw in Spanje weten. Ze vond het zo stil op mijn blogje. Dat vond ik zelf ook. En dus stelde ik haar direct gerust. Ik leef nog. En hoe. Hoe? Nou ja gewoon in- en uitademen, dan gaat leven eigenlijk vanzelf. En af en toe een boterham eten. En boekjes schrijven natuurlijk. Bruna, die van de grappige boekwinkeltjes op alle stations en in alle winkelstraten van Nederland heeft beloofd om mijn boeken volgend jaar in grote stapels naast hun kassa’s te leggen. Maar dan moet er wel een boek zijn om neer te leggen. Daarom ben ik dus een beetje stil. Ik schrijf mijn nieuwe Izzylove-boek. Dat u het weet.

2 Reacties op “Ik leef nog

Geef een reactie

