Today was a good day

  

Vandaag was een goede dag. Al was het alleen maar omdat ik de laatste versie van mijn nieuwe IzzyLove-boek inleverde bij de uitgeverij. Het boek dat een half jaar geleden nog ‘Hoe weet je of de nieuwe vriend of je moeder een moordenaar is?’ heette.  Waarom ik de titel veranderd had, wilde een bevriende kinderboekenschrijver weten. Hij vond de eerste titel leuker. Ik ook. Maar mijn nieuwe vriend driegde me te vermoorden als ik de titel niet zou veranderen. Dan zwicht ik snel. En vandaag was mijn boek af en ik ben zoooooo blij (dat mijn neus van voren zit en niet opzij…). Als alle jongens en meisjes van tien jaar en ouder mijn boeken nu gaan kopen, dan ben ik helemaal tevreden.

 

 

Geef een reactie

