Vlaaienbakker

Ik ben verliefd op een vlaaienbakker. Meestal schrijf ik niet over de vlaaienbakker, maar vandaag maak ik een uitzondering. Zomaar.

4 Reacties op “Vlaaienbakker

  1. De verliefde vlaaienbakker

    Nu alleen nog de gebruiksaanwijzing voor de rookoven vinden :=)

  2. de verleefde vlaaiebekker

    Grand sourire ! Ik zal het recept zoals gebruikelijk aan mijn laars lappen en binnenkort een Franse appeldadelvlaai maken.

  3. Scheid bij geboorte een Limburgse eeneiige tweeling, jongetjes, plaats er eentje in een Italiaans gezin en díé wint later de prijzen voor de beste pizza tutti frutti die je je kunt voorstellen. De andere tweelingbroer maakt later gewoon prima vlaaien. In Limburg zijn ze niet zo van die poeha. Daar noemen ze een ‘commissaris’ gewoon ‘gouverneur’, wat niks anders dan ‘bestuurder’ betekent…

Geef een reactie

