Texel

Soms voeren alle wegen naar Texel. In een duinpannetje liggen met mijn man, een week later interview ik Froukje van der Ploeg – dichter. Aan het eind van het interview vraagt ze terloops of ik zin heb om een weekend met haar mee te gaan naar haar huis op Texel. Voor de zomer zoek ik nu nog vrienden op de andere waddeneilanden. U kunt mij altijd uitnodigen om langs te komen. Ik ben heel plezierig in de omgang en ik kan heel goed kampvuren maken, tandems repareren, zeehonden reanimeren, schapen opzij duwen en hutten bouwen.

Een Reactie op “Texel

  1. Mijn adoptiezeehond woont in Texel. Leuke post!

Geef een reactie

