Het Parool, hahahaha, het Parool

‘Goedenavond, spreek ik met mevrouw Sikkel?’

‘Yep’

‘U spreekt met meneer X van de Volkskrant. Bel ik gelegen?’

‘Ja hoor, de eerste EK-wedtsrijd is net begonnen, maar u boft, ik hou niet zo van voetbal.’

‘Vorig jaar had u een abonnement op de Volkskrant. U bent twintig jaar abonnee geweest, daarmee wil ik u feliciteren.’

‘Dank u wel.’

‘En nu hebben wij een aanbieding voor u…’

‘Ik onderbreek u even. Ik heb al een abonnement op het Parool….’

‘Het Parool? Hahahahahaha. Dat is toch een Amsterdamse krant?’

‘Ja. Maar ook gewoon een landelijke krant.’

‘Ja weet u, ik kom zelf niet uit Amsterdam, vandaar dat ik hahahahaaha, het Parool.’

‘Ik ben blij dat u het grappig vindt.’

‘Hoe lang loopt uw abonnement nog door?’

‘Twee jaar.’

‘Twee jaar? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, hahahahaha, hihihihihih, woehaaaaaaaa, twee jaar.’

‘Toch heb ik het voor twee jaar afgesloten.’

‘Hahahahahahahahahahahahahahaha.’

‘?’

‘Hahahahahahahahahahahahahaha.’

‘Ik ga u nu neerleggen en er dan een blogje over schrijven.’

Het Parool, twee jaar lang, woehahahahahahahahahahaha.’

Geef een reactie

