Manonnie Palmen

‘Ik mis alleen de Hema’ schijnt niet meer te koop te zijn bij Bol. Ook boekhandels zijn bijna door hun voorraad heen. Ik heb gisteren een van mijn laatste eigen exemplaren weggegeven aan een jarige. In april verschijnt de achtste druk in een extra hoge oplage.

Degene die mij dit allemaal vertelt is Aartje. Aartje werkt op de afdeling promotie van Bert Bakker en is een coole vrouw die in al haar coolheid toch maar mooi zorgt dat mijn boek een bestseller is geworden. De ‘Manonnie Palmen’ van de nonfictie noemde ze mij van de week. Ha, van de weeromstuit ben ik nu heel veel gaan roken en heel veel gaan drinken.

Geef een reactie

