Vrouw en media

Twee keer kreeg ik een rondleiding door de Industrieele Groote Club, een societeit voor heren. Dat klinkt naar een plek waar mannen iets met schaars geklede dames doen, maar niets is minder waar. De dames die er rondlopen dragen ook gewoon kleren. Iets met rokjes en hakjes. Iedereen rookt er, dat is altijd leuk. Vanavond ga ik er ook een sigaartje roken, al ben ik acht uur geleden gestopt met roken. Voor de Industrieele Groote Club maak ik graag een uitzondering. Vanavond houdt de Stichting Vrouw en Media er een groot feest omdat ze (we) 25 jaar bestaan. Ik heb vandaag de gastenlijst bestudeerd en ontdekte tot mijn schrik dat ik niemand op de lijst kende. Vanavond ga ik daar verandering in brengen. Ik ga de hele avond proosten met mijn nieuwe vriendinnen. We drinken op de vrouwelijke journalisten, die de leukste zijn van alle vrouwelijke journalisten!

Geef een reactie

