Laszlo

Het laatste wat ik ooit zou doen – dacht ik – was foto’s van mijn kinderen op mijn blog plaatsten. Familiefoto’s zijn voor familie-albums, de naam zegt het al. Mijn broer en ik sturen elkaar al jaren adressen van toevallig gevonden familiefoto’s op het internet. Lelijke dikke mensen in een achtertuin met grindtegels, gezellig bij elkaar rond een barbecue. De namen en het verhaal verzinnen we er dan zelf bij. Ook met foto’s van bruiloften en begrafenissen (die zijn zeldzaam) kunnen we ons uren lang vermaken. Bedrijfsfeestjes en jubilea ook altijd leuk.

Morgen is mijn Laszlo jarig (foto links). En speciaal voor mijn broer doe ik er een foto bij van mensen die ik niet ken (foto rechts). (Nawoord: foto’s zijn verdwenen, heel gek…)

Geef een reactie

