Liefde a la carte

liefde-a-la-carte2.jpg
Ik maak graag reclame voor leuke schrijvers. Malou van Hintum is een leuke schrijver… ergo. enz. Vorige week kwam haar boek ‘liefde a la carte‘ uit, een prachtig boek over de omwegen van de liefde.

En nu ik toch schaamteloos reclame maak voor boeken van bevriende schrijvers: 14 november ligt het boek ‘Aan tafel met Sonja Schuurman‘ in de winkel, van Nathalie Driessen en Amber van Rijn. Ook over de omwegen van de liefde, maar dan anders.
schuurman2.jpg

En in mijn rol van virtuele boekverkoopster schreeuw ik: een dag later ligt het nieuwe boek van Dorine Hermans in de boekwinkel. Over een koning zo leuk.
dorine-hermans.jpg

En dan verschijnt deze maand ook nog een boekje waar ik zelf wat in heb geschreven:
De kleine vegetarische keuken‘.vegetarische-keuken.jpg

En had ik al gezegd dat Tarte Tatin van Anaisa Bruchner en Jasmin Schults echt het leukste boek over tarte tatin is dat ik OOIT heb gelezen?
tarte-tatin.gif

Maar wacht maar tot het voorjaar, want dan komt mijn nieuwe boek uit: De huisarts die liever stukadoor was….
huisarts-die-liever-stukadoor-was2.jpg 

Een Reactie op “Liefde a la carte

  1. Hoi
    De boeken die je schrijft lijken me erg leuk ik ben nu wel van plan om een boek te kopen. en trouwens gefeliciteerd met je verjaardag op naar de 50.
    maar ik wil je vragen of je nog iets wil terugmailen want ik ben al te weten te komen dat je bij ons op school komt namelijk obs de sjtadssjool ik zelf zit in 8a misschien zie je me nog maar ik heb er erg zin in op een minpuntje na en dat is dat we huiswerk opgekregen hebben om dingen te weten te komen over u.

    met vriendelijke groet Kiki Lemmens

Geef een reactie

