Gratis biefstuk bij Albert Heijn

Ik heb een Albert Heijn in mijn straat die de cassières vervangen heeft door handscanners. Dat zijn grappige kleine apparaatjes in de vorm van een cassière. Het eerste wat je nodig hebt om zelf je boodschappen te mogen scannen is een bonuskaart. Omdat ik niet al mijn persoonlijke gegevens wilde opschrijven, weigerde de mevrouw van de bonuskaarten om mij een kaart te geven. Na een korte worsteling aan de balie wist ik er uiteindelijk toch een te krijgen. Het scannen kon beginnen. Als een doe-het-zelf-cassajuf liep ik langs de schappen en stopte alles wat ik maar wilde hebben in mijn tas. Hondenkoekjes, Cillit Bang, Indiase kiptandoori met gele pilaurijst, Aviko magnetron frites en maandverband, het verdween allemaal in mijn boodschappentas. Maar wie controleerde eigenlijk wat ik wel en niet scande, vroeg ik me af. Om daar achter te komen stopte ik twee biefstukken in mijn tas zonder ze te scannen. Toen ik de handscanner terug hing en afrekende, ging er nergens iets piepen. Er kwam ook geen boze filiaalchef achter me aan, niks. Dolblij wandelde ik de winkel uit. Ik was een coole winkeldief. Dat ik vegetariër ben en geen biefstuk eet deed niks af aan het plezier. Wij winkeldieven stelen alleen maar voor de pret.

2 Reacties op “Gratis biefstuk bij Albert Heijn

  1. je kunt controle hebben en dat is behoorlijk gênant

Geef een reactie

