Mijn connecties met het koninklijk huis

bernhard.jpg

Mijn experiment om meer bezoekers naar mijn blog te lokken is gelukt! Ik hoefde maar twee keer het woord seks te schrijven en ik belandde al in de top 5 van snelst groeiende blogs van WordPress. En alleen dat al leverde me een record aantal bezoekers op. Daarom zal ik mijn lezertjes nog een keer vervelen met een onzinblogje, bij wijze van experiment.
Dit keer: mijn connecties met het koninklijk huis. Behalve dat mijn grootvader als twee druppels water op Prins Bernhard leek en mijn grootmoeder, die model was op de kunstacademie in Den Haag en daar vanwege haar vorstelijke voorkomen de bijnaam de koningin had, heb ik maar één connectie met de van Oranjes. Helaas mag ik daar niks over loslaten, ook niet op mijn blog, hoe graag ik het ook zou willen.
Ergens vermoed ik ook dat als ik mijn blog de titel ‘Naaktfoto’s Prinses Maxima’ of ‘Sextapes Beatrix’ zou geven, ik op de eerste plaats zou eindigen van snelst groeiende blogs. Maar ik doe het niet en neem bescheiden als ik ben (ahum) genoegen met een vierde plaats.

Geef een reactie

