Bikefriday

Op de Looiersgracht in Amsterdam zit een winkel die Fietsplezier heet. Dat weet ik omdat ik er wel eens koffie ga drinken. Ik ga er wel eens koffie drinken omdat de winkel van mijn vriend Willem is.
Een paar dagen geleden stond hij op de stoep met een fles wijn. Of ik op mijn blog reclame wilde maken voor de bikefriday, de kekke vouwfiets die hij verkoopt. Meestal ga ik niet op zulke verzoeken in, maar voor hem maak ik graag een uitzondering. Dus koop die fiets! Hij is om te vouwen zo leuk.

Geef een reactie

