De slimste vrouw van de Cayman Islands

Toen ik mij op een dag inschreef bij Facebook, moest ik aangeven waar ik woonde. Uit een lijst met alle landen op de wereld koos ik de Cayman Islands. Dat vond ik op dat moment heel erg grappig, al weet ik niet meer waarom. Ik weet niet eens waar de Cayman Islands liggen en ik heb zelfs niet de moeite gedaan om het uit te zoeken. Ik werd uitgenodigd door onbekende Caymannen en werd zelfs per ongeluk lid van een videotheek en een café op de eilanden. Op een dag kreeg ik ook een grappig hersentrainspelletje opgestuurd: ‘Who has the biggest brain’. Het spel is inmiddels het meest populaire spel op Facebook. Razendsnel sommetjes en puzzels maken blijkt enorm verslavend te zijn en mijn kinderen beginnen al te klagen dat ik nooit meer aanspreekbaar ben omdat ik als een gek zit te rekenen. Maar niet zonder resultaat, want vandaag kwam ik erachter dat ik de een-na-hoogste score heb van de Caymannen. Ik ben de slimste vrouw van de Cayman Islands. En waarschijnlijk ook de enige vrouw op de Cayman Islands die niet weet waar de Cayman Islands liggen…

Een Reactie op “De slimste vrouw van de Cayman Islands

  1. Ha slimste vrouw van de Caymans,

    Ik moet je heel eerlijk zeggen dat jij volgens mij niet alleen de slimste van de bovengenoemde eilanden bent, maar dat je sowieso heel slim bent of in ieder geval zo overkomt. Jouw recentelijke optreden in RTL Boulevard, fenomenaal! Hoe jij toch de spijker op de kop wist te slaan van de 40 jaar geworden prins Maurits en welke kopzorgen en sores daarbij komen kijken als prins én vader in ’s lands hoofdstad. Ben je zelf ook 40 en soms woonachtig in de hoofdstad? Los van de rake opmerkingen over het ouder worden iha en over het moderne prinsschap ihb, vond ik ook dat de camera erg van je leek te houden! Heel routineus en professioneel kwam het over. In de leer geweest bij de oud-NCRV corifee Judith Bosch, die tegenwoordig furore maakt als mediatrainer? Nou petje af hoor, en ik kan niet wachten tot je zitting neemt in het dagelijks wisselende team van experts van Boulevard. Het schijnt trouwens dat Daphne Bunskoek er de brui aan gaat geven. Word jij het nieuwe kijkcijferkanon van RTL – met bijbehorend sterrendom en privileges?
    Veel succes en ik hoop nog veel van je te horen!
    Een fan van het eerste uur (tevens oud-Gerrit Golff fan, totdat bekend werd dat de uitbater van het filiaal op de Rue de Bodeman er een ‘tussen’ rekening op na hield op witwasparadijs de Caymans)

Geef een reactie

