Ik mis alleen de Hema

In juni ligt ie in de winkel: de 12e druk van Ik mis alleen de Hema!!! Om het te vieren heb ik mezelf direct getrakteerd op een volkomen nutteloos en veel te duur cadeau: een vel met witte opstrijkstickers. In de winkel van Droog design liggen ze al een tijdje op mij te wachten. Maar toen ik de stickers eenmaal had, diende zich een nieuw probleem aan. Ik heb helemaal geen kledingstukken waar de opstrijkstickers leuk op staan, dus heb ik er een jurk bij gekocht waar ze volgens mij heel goed bij passen. Eenmaal thuisgekomen blijkt de jurk van een nogal ontvlambaar materiaal te zijn waar het strijkijzer direct gaten in maakt, maar daar kwam ik pas achter nadat ik al mijn stickers op de jurk had geschroeid. Nieuwe stickers, nieuwe jurk, geld op. Maar ik ben zo gelukkig met de twaalfde druk dat niemand mij hoort klagen. En ziet u mij straks lopen in mijn jurk met opstrijkstickers, fluit dan even, ook als u bouwvakker bent.

2 Reacties op “Ik mis alleen de Hema

  1. Hoi Manon, ik hoop dat je het niet erg vindt, en eigenlijk hoop ik dat je het leuk vindt, ik woon in Egypte en heb een pagina gemaakt voor ‘weemoed-nederlanders in den vreemde’. Ineens kreeg ik het idee om zo’n pagina te maken om recepten, gedoe en oplossingen, tips en trucs om in het buitenland te leven en overleven enz. met elkaar te delen.
    En ja, wat een betere titel kan zo’n pagina hebben dan die van jouw boek.
    Laat me aub weten of we je ‘zegen’ hebben, ten slotte is het uiteraard een titel die iedereen kan bedenken, maar het is wel de titel van jouw boek.
    Ik heb wel eerst gekeken of je zelf niet een facebookpagina hebt op die naam, maar die was er niet dus op zich dacht ik niet dat er problemen van kunnen komen.

    Met vriendelijke groet
    Andrée de Jong, Hurghada, Egypte

Geef een reactie

