Waarom vrouwen vreemdgaan

Waarom gaan vrouwen vreemd, vroeg de redactrice van Psychologie Magazine. Om dezelfde redenen waarom mannen vreemdgaan, antwoordde de redacteur. Iets met liefde, lust en zucht naar avontuur. De redactrices keken verlekkerd naar de man achter het kaasbuffet. ‘Gatver,’ zei ik, ‘toch niet met hem?’ De redactrices knikten allemaal. Iedereen bleek een oogje op de kaasman te hebben, iedereen behalve ik. ‘En jij?’ vroegen de redactrices. Ik schudde mijn hoofd. Kaasman was niet mijn type, bovendien was ik helemaal niet van plan om vreemd te gaan. Waarom zou ik? Ik had mijn handen al vol aan een man, twee kinderen en veertien goudvissen. ‘Echt nooit?’ vroegen de redactrices? ‘Nee nooit,’ loog ik. Dan was ik de aangewezen persoon om een verhaal te schrijven over overspelige vrouwen. Volgende week staat het in het extra dikke zomernummer van Psychologie Magazine. Een schokkend verhaal over de slettebakken die wij zijn.

3 Reacties op “Waarom vrouwen vreemdgaan

  1. you are a lady to my heart my best manon, your books are a fantastic inspiration source. What, however, highly astonishes me, is that you do not love the cheese man I find him most charming, he has a beautiful face

  2. you are a lady to my heart my best manon, your books are a fantastic inspiration source. What, however, highly astonishes me, is that you do not love the cheese man I find him most charming, he has a beautiful face the e–mailadress doesn’t count!
    grtz,
    me

Geef een reactie

