Gratis hartjesketting

‘We lezen morgen wel op je blog hoe je de boekpresentatie vond he?’ zei mijn uitgeefster, Thille Love. ‘Ik kan niet beloven dat ik me morgen nog iets van de avond zal herinneren,’ zei ik. ‘Mij zul je toch wel herinneren,’ vroeg Mirjam Love. ‘Ja, jou wel,’ zei ik. ‘En mij?’ vroeg haar collega Roelie Love. ‘Ja,’ antwoordde ik, ‘jij zeker, al was het alleen maar vanwege die leuke tatoeage op je arm.’

Vanochtend belde mijn vriendin uit Den Haag om te vertellen dat het zo’n leuke boekpresentatie was geweest. Maar wat haar verbaasd had was de Amsterdamse decolleté-lijn. Heel anders dan in Den Haag, vond mijn vriendin. In Amsterdam waren de halslijnen zo diep vond zij, dat het haar niets zou verbazen als volgend jaar topless de mode zou zijn. Ik liep naar de spiegel en keek naar mijn eigen decolleté. Allebei mijn borsten zaten er nog, dat was mooi. Ook mooi was dat mijn trui niet tot mijn navel liep. Het zal mijn Haagse bloed wel zijn. Ik ben van binnen gewoon Eline Vere en van buiten is niets aanstootgevends te zien, alleen een hart aan een ketting – cadeautje voor wie mijn boek Izzylove koopt. Dus koop Izzylove: Is liefde besmettelijk?  en loop straks ook rond met zo’n fijne gratis hartjesketting!

Een Reactie op “Gratis hartjesketting

  1. hallo manon
    ik heb ook zo’n hartjes ketting om
    helaas is die kapot gegaan
    bedankt voor alle info
    ik zie je op de tina dag!

Geef een reactie

