Eenzame meisje zonder schadelijke gewoonte

‘Ik zoek naar liefde,’ stond er in het mailtje dat vandaag mijn mailbox binnen zeilde. Per ongeluk klikte ik er op. Je weet maar nooit. ‘Hoi. Mijn naam is Natalia. Ik eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten. ik 29 jaar. Ik zoek een man van 32 jaar voor ernstige relaties. mijn e-mail . het gemakkelijker voor mij. Ik kan sturen brief en de foto elkaar. Natalia’

Hoewel ik geen Natalia kende, was haar mail grappig genoeg om te reageren. Nieuwsgierig als ik was geworden stuurde ik haar een mail terug. ‘Hoi. Mijn naam is Manon. Ik ook eenzame meisje zonder schadelijke gewoonten – behalve roken terwijl ik eigenlijk gestopt ben en veel te veel bier drinken en op mijn fiets keihard door rood rijden en sms-en terwijl ik auto rijd. ik 50 jaar. ik soms een beetje kribbig, maar ook vrolijk. mijn e-mail. het gemakkelijker voor mij. ik kan ook sturen brief en foto naar elkaar. Manon.’

Een uur later kreeg ik een mail terug. ‘hoi. Die zegt dat de klok altijd dure merken. Bij ons krijgt u de teursten Horloges zeer goedkoop. De bestelling wordt direct verwerkt en wordt u veilig en zurfieden. Bij ons bespaart u goed, zelfs met dure Horloges. Natalia.’

Het was het begin van een mooie briefwisseling. Wij eenzame meisjes zonder schadelijke gewoonte hadden elkaar eindelijk gevonden.

10cc

Een Reactie op “Eenzame meisje zonder schadelijke gewoonte

  1. Erg leuk stukje. Toch wel bijzonder want dat eenzame meisje heeft veel weblogs en twitteraars weten te beroeren. Zijn die webloggers gewoon allemaal getikt en vallen ze daarom in haar doelgroep? Boeiend.

Geef een reactie

