Is liefde besmettelijk? II

Twee maanden geleden lag Izzylove: Is liefde besmettelijk? in de boekwinkel en nu zijn bijna alle 6000 boeken verkocht! Op 20 september ligt de tweede druk in de winkel. Om dat te vieren ga ik nu een glanzende nieuwe bic-pen kopen, drie potloden en een gummetje om deel twee mee te schrijven. In mei 2009 ligt ook die in de winkel. Het is fijn om kinderboekenschrijver te zijn.

Een Reactie op “Is liefde besmettelijk? II

  1. hallo manon, ik zie dat je me hebt gevonden op hyves!!! ik vind het zo vet. carry slee en marion van de coolwijk die hebben het er druk mee die schijven helemaal niks terug en u wel daarom vind ik u zo vet!!! ik kom ook op de tina-dag en dan vraag ik u om mijn handtekening misschien herinnert u mijn dan zich ik heet sientje ubert u moet dat wel onthouden hoor!!! nee ik snap best als je dat niet meer gaat herinneren. ik had nog een paar vragen voor u! 1 wat wou uvroeger worden ook schijfster???? wat vind u het leukst in een magzine een columm schrijven of schrijft u liever op uw blok of schrijft u liever in een boek!!!!!
    en wat voor boeken ideen heb je nog meer???

    groetkes sientje ubert 12 jaar denbosch

Geef een reactie

