Werkkamer gevonden

Mijn nieuwe werkkamer zat al een tijdje op mij te wachten en was precies zoals ik me had voorgesteld. In een grappig grachtenpandje aan de Keizersgracht in Amsterdam. Met hoge ramen en uitzicht op een binnentuin. Ik hoef nu alleen nog maar mijn bureaustoel van de Herengracht naar de Keizersgracht te rollen. Vanaf 1 oktober schrijf ik mijn verhalen, boeken en artikelen voortaan daar, terwijl het herfst wordt in de binnentuin.

2 Reacties op “Werkkamer gevonden

  1. Gefeliciteerd !!!

  2. Ziet er záááálig uit!

Geef een reactie

