Iphoneglbglblglb

Waarom ik er zo stralend uitzag, vroeg mijn liefje. Met één zwaai haalde ik mijn nieuwe iphone uit mijn achterzak. Tadaaaaaaa, ik was de nieuwe eigenaar van een gloednieuw telefoontje. Alles was mooi aan de iphone, de voorkant, de achterkant en vooral de zijkant. Mijn liefje keek jaloers. Hij wilde er ook een en bestelde ter plekke een toestel via internet. Een dag later wilde ik hem feliciteren met zijn nieuwe telefoon. Wij voelden ons als een kinderloos echtpaar dat zomaar twee Chinese jongetjes had gekregen, een zwarte en een witte. Vanaf nu zou het leven ons toelachen. We zouden automatisch lid zijn van een grote groep trouwe iphone-fans. Op feesten en partijen zouden wij buiten staan, niet om te roken, maar om onze nieuwe speeltjes te vergelijken. Ik verdiepte me in een jailbreak, de enige manier om echt indruk te maken op andere iphone-gebruikers. Ik zou niet zomaar een iphone hebben, maar een gehackte. Ik, vrouw van 43, master of cool.

Maar vandaag is alles anders. Ik kan namelijk geen sms-jes sturen met de iphone. Nou ja, het kan wel, maar hij vult automatisch elk woord aan dat ik wil schrijven. Ik ben een wandelende glmoggel-reclame geworden. Ik praat alleen nog maar gbrglkrg-taal. En het ergste is, dat de glbrglprg-functie niet kan worden uitgezet. Ontvangt u binnenkort een raar sms-je van mij, weet dan dat het zo niet was bedoeld. Ik glblglblg van u.

Een Reactie op “Iphoneglbglblglb

  1. Iphoneglbglblglb me 2

Geef een reactie

