Tinadag

Op de Tinadag mocht ik de hele dag de GLQ presenteren, de Grote Liefdes Quiz. Een razendmoeilijke quiz met vragen over de liefde. Er komen maar tienduizend meisjes, had de man van uitgeverij Moon mij verzekerd. Het enige wat ik hoefde te doen was de hele dag op een podium te staan met een microfoon. Het was zo’n succes, dat ik binnenkort met een bus door het land ga rijden om op te treden op feesten en partijen. Ik neem een eigen geluidsman en een lichtvrouw, misschien zelfs het showballet van Penny de Jager, als zij nog leeft. Ik neem ook decorbouwers en groupies en gillende fans die om de bus heen rennen. Alleen voor schrijven heb ik dan geen tijd meer. Maar mijn uitgeefster vindt dat niet erg. Dat ene boek verkoopt ook zonder mij.

Een Reactie op “Tinadag

  1. Dat je nog leeft vind ik eigenlijk wel een wonder. Gezien de hoeveelheid advertenties in de Tina’s en andere meisjes magazines van mijn zusje.

Geef een reactie

