Dagelijks archief: november 6, 2008

Koningin Beatrix als student niet gemarteld

beatrix

Koningin Beatrix is als student niet gemarteld. Ze is ook niet achtervolgd, midden in de nacht van haar bed gelicht, uren lang in een cel gezet met een druppelende kraan boven haar hoofd.

Zelf ben ik ook nooit gemarteld, ook niet als student.

Het UAF is een organisatie die politieke vluchtelingen helpt om in Nederland een diploma te halen. Dat doen ze al zestig jaar en deze maand vieren ze hun verjaardag. De afgelopen dagen heb ik iedereen die ik ooit in mijn leven heb ontmoet een email gestuurd met de vraag of ze het UAF een felicitatie wilden sturen.

Heb ik u daarbij over het hoofd gezien, dan spijt me dat. Ga nu naar de site en feliciteer ze. Het is het enige wat u hoeft te doen. Het kost u tien seconden en het UAF is weer een felicitatie dichter bij de 60.000 felicitaties die ze willen krijgen.

Feliciteer hier: UAF