Boekwinkeltje

miljoen5

Mijn uitgever vroeg ik nog iemand kende die het miljonairsboek wilde schrijven. Hij zette een fles champagne voor me neer en een schaal met truffels. Ik keek naar buiten en schudde zo hard met mijn hoofd van nee dat de schaal met truffels op de grond viel. Op de fiets naar huis ontmoette ik een bevriende journaliste die juist dol was op truffels en champagne. Vandaag ligt haar prachtboek in de winkel. Interviews met de leukste miljonairs van Nederland. Koop dat boek!

Een Reactie op “Boekwinkeltje

Geef een reactie

