Izzylove op Youtube II

In al mijn onnozelheid stuurde ik een berichtje naar de Izzylove-fanclub met de vraag of een paar lezers mij een foto van zichzelf met hun beste vriend of vriendin wilden sturen. Gisteravond knutselde ik daar een YouTube-filmpje van. Maar vandaag bleven de foto’s binnenstromen en daarom maakte ik nog maar een filmpje, iets langer dan de vorige keer. Voordeel is wel dat je nu het complete liedje kunt horen. De muziek is trouwens van de Amsterdamse band June’s High.

3 Reacties op “Izzylove op Youtube II

  1. Leuk filmpje geworden! Ben nu al benieuwd naar de viral…..

  2. Dank je! Als viral werkt ie heul goed. Alle meisjes in het filmpje hebben ‘m al op hun Hyves-pagina gezet… Als het met het schrijven niet lukt, kan ik altijd nog virals gaan maken…

  3. Brrrr! Mooi, al die luuuvvvvv die van de foto’s spat in combi met de muziek.

Geef een reactie

