Waarom ik dol ben op yoga

yoga2

Op 8 februari is het Wereldyogadag en zullen duizenden yogadocenten over de hele wereld een twee uur durende yogasessie houden. De opbrengst is voor een goed doel in Zimbabwe. Niet alleen Yogacentrum Noordwijk, Joogahuone in Helsinki en The international Yoga Foundation in Montevideo zullen hieraan meedoen, maar ook een journalist uit Amsterdam, die pontificaal bovenaan de lijst deelnemers in Nederland staat. Wie er op klikt, komt op de website http://www.manonsikkel.nl. Benieuwd als ik ben en dol op yoga als ik ben, ben ik er gelijk gaan kijken. Pas toen kwam ik erachter dat ik het zelf was. Geen idee hoe ik daar verzeild ben, maar ik kan er wel hartelijk om lachen. Wie wil, mag op 8 februari naar mijn kantoortje aan de gracht komen, dan schenk ik koffie, thee en yogamatjes en wijd ik u in in de geheimen van yoga. Na afloop maak ik voor iedereen tosti’s!

2 Reacties op “Waarom ik dol ben op yoga

  1. Ha ha, komt ’t doordat je op de website van psychologiemagazine.nl net boven de hoofdredakteur van het kwartaalblad ‘Yoga’ staat?

    Of omdat je ooit de mooie woorden schreef:

    ‘Lul,’ sprak het yogameisje. ‘Wat sta je hier nou te roken en te drinken? Je zei dat je ermee zou ophouden. Je zou ook yoga doen! Sta je gewoon hier!’ Het meisje begon nu te stampvoeten en begon hem opnieuw met haar yogamatje te slaan.
    ‘Ik denk dat ik jullie even alleen laat,’ zei ik, en wandelde zo onopvallend mogelijk naar de yogazaal boven. In de hoek van de zaal ging ik op een arm staan en vouwde mijn benen in mijn nek.
    Het was een fantastisch feest.

  2. Ja, dat moet het zijn, haha. Maar ik vermoed dat het is omdat ik ooit voor het blad Yoga een verhaal over World Yoga Day heb geschreven en dat ze daar zo enthousiast over waren, dat ze me gelijk een twee uur durende yoga-sessie in mijn maag hebben gesplitst. Het verbaast me want ik heb nog nooit aan yoga gedaan en wilde dat graag zo houden, maar het lot bepaalt anders. Je bent welkom hoor de 8ste, kun je leuke foto’s maken!

Geef een reactie

