Rare boeken in mijn boekenkast

boeken

Sinds ik mijn boekenkasten heb geschilderd heb ik een plankje met daarop boeken waarvan ik niet wist waar ik ze moest opbergen. Het boekenplankje bevindt zich op ooghoogte naast mij. Behalve de biografie van Madonna en het boek How con games work, kijk ik nu elke dag tegen het boek The inner game of tennis aan, dat pal naast The Essential Grandparent’s Guide to Divorce staat, samen met het boek Sex, drugs and cocoa puffs en Dr. Snake’s Voodoo Spellbook. Nu weet ik dat er ergens anders in mijn boekenkast een nog veel wonderlijker boek staat: A book on hanging, met daarin verhalen over beroemde mensen die zichzelf ooit hebben opgeknoopt. Laatste leuke boek in het rijtje is: How to raise and train a pointer

Sommige van mijn lezers (mijn moeder en mijn uitgever) zullen zich afvragen of ik niets beters te doen heb dan de boektitels van mijn gekke-boekenplankje op te noemen, maar speciaal voor jullie heb ik een heel leuk quizje gemaakt. Raad de juiste boektitel bij de volgende willekeurige zinnen uit deze boeken. Wie ze allemaal goed heeft, mag op 8 februari gratis naar mijn yogales komen.

 “A bitch with skin diseases can pass them on to their puppies.”

“If you have allowed a door-to-door salesperson into your home, be suspicious.”

“Never forget your sense of humor.”

“Listen to the sound of the ball after it hits the racket.”

“Whenever I can’t sleep, I like to lie in the darkness and pretend I’ve been assassinated.”

“She took his toe nail clippings and pulverized them. She then served them up to him in corn bread.”

“Sean wore a double breasted $695 Gianni Versace suit.”

Geef een reactie

