Boekjes om te lezen

Mijn tweede kinderboek is af. Vandaag leverde ik het gecorrigeerde manuscript in (dat interesseert u natuurlijk niets, dat snap ik) en in april ligt Is vriendschap 4ever? Door Izzylove in grote stapels in alle boekwinkels (en bij de supermarkten van Plus, hoorde ik).

Het is wel een hele saaie februaridag om zo iets fijns te vieren, maar mijn uitgeefster heeft het feestelijk gemaakt door me direct uit te nodigen voor een diner. Iets met drank en eten en de Roelies, de mannen die straks voor de publiciteit gaan zorgen. Ze zijn al druk in de weer met sandwichborden timmeren, waarmee ik straks elke dag naar mijn werk moet fietsen (gratis reclame). Als ik zelf nog ideeen heb, mag ik die tijdens het diner naar voren brengen. Het liefst wil ik een vliegtuigje dat in witte rookletters de titel van mijn boek in de lucht schrijft, maar de Roelies vinden dat misschien geen goed idee.

Geef een reactie

