HELP!

foto-9276help

Soms, als ik me heel erg verveel, schrijf ik nog wel eens een boekje. Vandaag heb ik – samen met Janneke Staats – de laatste hand gelegd aan HELP! Eerste Hulp Bij Ongelukken. Het is de opvolger van AU! Eerste hulp bij kinderziekten. Als de Chinese drukkers de teksten deze keer niet ondersteboven plaatsen ligt het boek waarschijnlijk na de zomer in de winkel.

Tot zover de schaamteloze zelfpromotie van februari.

2 Reacties op “HELP!

  1. Allemachtig, de boeken vliegen bij jou over de toonbank. Gefeliciteerd! Is er al een vliegtuig met witte rookletters geregeld?

  2. Haha, nee daar werk ik nog aan. Vroeger zag ik op zomerdagen nog wel eens een vliegtuigje dat 7UP in rookletters in de lucht schreef, maar misschien heb ik dat ook wel verzonnen. Nou ja, als het met de rookletters niet lukt, wil ik een vliegtuigje met een banier erachter waarop de titel van mijn boek staat. Leuk om van je te horen trouwens. Ik heb net je prachtige tekeningen van Vlieland bewonderd!

Geef een reactie

