Boekenbal

boekenbal1

Op de foto lijkt het net alsof er niemand op het boekenbal was, alleen ik en twee vrouwen met rare beentjes. Terwijl ik zeker weet dat mijn uitgeefster er ook was, en al mijn redacteuren en de Roelies, mijn dichtende vrienden en mijn nieuwe vriend Beau. Nog leuker dan het boekenbal was trouwens de afterparty in hotel Americain, maar daar zijn dan weer helemaal geen foto’s van.

7 Reacties op “Boekenbal

  1. het was een topfeest! alleen die afterparty… ik begreep toen nergens iets meer van.

    tot gauw,

    een van al jouw redacteuren😉

  2. Ps: die vrouw achter je lijkt een beetje op de -redelijk- jonge Annie MG Schmidt. Zo zie je maar wat een beetje fictie op een boekenbal wel niet allemaal kan bewerkstelligen…

  3. Je hebt gelijk, sprekend Annie. Was ook niet op onze afterparty, of was dat Clark Accoord?

  4. ik durf niet zo goed te zeggen op wie die andere vrouw lijkt…

  5. Die andere vrouw op de voorgrond lijkt op de vrouw van Beau:) Maar die andere op de achtergrond?… geef me een hint

  6. op mij met een heule foute outfit aan en een zeer potteus kapsel. al had ik dan wel kunnen zeggen dat ik ooit nog met Annie (noem me maar An) op het boekenbal was.

  7. Haha. Ik heb trouwens ook nog een foto van de afterparty op mijn ifeun gevonden, maar die zal ik niet openbaar maken.

Geef een reactie

