We spelen dat je jarig bent

manon19851

‘Ik heb ontzettend veel zin om jarig te zijn,’ zei ik tegen de vrouw die vroeger miss Texel was geweest. ‘Ik wil cadeaus en taart en heel veel wijn en aandacht. Ik wil dat iedereen me zoent en me geluk wenst en veel gezondheid en nog heel veel jaren. Mensen moeten zingen en ik wil een versierde stoel en ik wil zelfgebakken scones met clotted cream. ‘ Dan spelen we dat je jarig bent,’ zei miss Texel. En daarom had ze vandaag een surprise party voor me georganiseerd ergens in de Jordaan, waar ik met acht willekeurige vrouwen en twee koks van restaurant Vermeer mijn eigen scones mocht bakken. Miss Texel zelf kon er helaas niet bij zijn, maar ik voelde me toch jarig. Vandaag ben ik 43 jaar, zes maanden en elf dagen precies!

4 Reacties op “We spelen dat je jarig bent

  1. O, wat een heerlijkstukje! Gefeliciteerd!
    Je moet op een of andere manier iets heel goed doen in je leven, dat je iemand bij de hand hebt die zo’n wens gewoon laat uitkomen. Dat is al een cadeautje op zich!

  2. Acht willekeurige vrouwen. Die zouden op mijn verjaarspartij ook wel langs komen mogen.

  3. Gefeliciteerd! En, zijn ze gelukt?

    Bij de volgende toon ben ik 44 jaar, 7 maanden, 1 week en vijf dagen precies….. pieeep.

  4. Dank dank voor alle felicitaties en cadeaus die ik heb mogen ontvangen. Morgen ben ik weer jarig!

Geef een reactie

