Zaansche Schans

‘Hallo mam, ga je zaterdag naar de Zaanse Schans?’

‘Nee, ik ga liever naar Volendam!’

‘Maar zaterdag krijg ik – misschien – de prijs voor het beste kinderdebuut van 2008…’

‘Ben je genomineerd dan?’

‘Eh… ja. En bovendien wordt daar op de boekenmarkt het thema voor de kinderboekenweek gepresenteerd.’

‘Leuk. Wat is het thema?’

‘Eten.’

‘O, zeg dat dan meteen. Dan kom ik wel!’

‘Fijn’

‘Je gaat me nu toch niet belachelijk maken op je blog he? Straks denken mensen nog dat ik een slechte moeder ben.’

‘Welnee joh, je bent juist een hele leuke moeder.’

‘Gelukkig. Maar ik moet nu ophangen, ik moet nog naar de Euromast en het Anne Frank-huis.’

‘Dag, mam.’

‘Toedeloe.’

5 Reacties op “Zaansche Schans

  1. Zoals ik in het verleden altijd bij AL je sportwedstrijden was, ben ik nu bij AL je prijsuitreikingen; dat wéét je toch!?

  2. O, was JIJ dat bij die sportwedstrijden?! IK zal zaterdag mijn gouden medailles dragen uit de tijd dat ik nog op Hockey zat…

  3. ‘Zat ik op hockey dan?’

  4. Ik nam tenminste aan dat dat meisje met die helm op haar hoofd, gebitsbescherming, beenkappen, grote handschoenen mijn dochter was! Maar dat kon ik uiteraard niet goed zien! Maar ik zat toch wel goed bij die dames-rugby wedstrijden????

  5. Ja, dat draag ik zaterdag ook!

Geef een reactie

