Ik blog adieu

MyPicture_97

‘Ik dacht dat je op vakantie was,’ zei je, nadat je een poosje stil was geweest.

‘Dat ben ik ook,’ antwoordde ik, ‘maar ik ben nog in Amsterdam.’

‘Dus je bent niet op vakantie?’ vroeg je, en je trok je wenkbrauwen tot ver boven de haargrens op.

‘Jawel, ik ben officieel met vakantie, maar ik moet de hele dag kopjes koffie zetten voor de bouwmannen die van mijn badkamer een waterpaleis maken en dat voelt niet echt als vakantie.’

‘Een waterpaleis?’ vroeg je.

‘Ja, compleet met Turks stoombad, stortbaden en een Wild Water River Ride.’

‘Quod est?’

‘Dan maak je een dolle rit door een trechter, schiet je een donkere waterbaan met lichteffecten in langs een halfpipe met kolkeffect. Een spetter experience.’

‘Een spetter experience?’

‘Ja, dat schijnt het nieuwste van het nieuwste te zijn op badkamergebied. Maar ik moet nu gaan, even de badkamermannen weer een nieuw kopje koffie brengen. Maar als je me niet meer leest, weet dan dat ik niet op vakantie ben, maar geniet van mijn eigen waterpretpark.’

Na de zomer meer.

2 Reacties op “Ik blog adieu

  1. mooi, tijd voor komkommers en een diepe duik in de archieven…

    happy trails..!

Geef een reactie

