Charlie Wadhams

Het is heel goed dat ik geen muziekblog heb, want ik zou de binnen de kortste keren alleen nog maar schrijven over net ontdekte liedjes en indie music. Dat bespaar ik iedereen graag. Maar voor deze maak ik graag een uitzondering. Een heel fijn liedje, alleen moet je je ogen dicht doen wanneer die man met zijn gitaar in beeld komt. Hoewel hij geloof ik de zanger is.

4 Reacties op “Charlie Wadhams

  1. Je moet ook nooit iemand vertrouwen wiens schoenen uit zichzelf bij hem wegrennen.

  2. Let ook even op dat jasje…

  3. De gitarist heeft een jasje aan en zingt, en de zanger staat in z’n overhemd en speelt gitaar. Wat die vent zonder zonnebril erbij doet is me niet helemaal duidelijk.

  4. Ja, nu zie ik het ook. Ze zijn met z’n drieen. Maar nummer drie is alleen maar het achtergrondkoortje, luister maar.

Geef een reactie

