Tinadag

tinadagmetMo

Een jaar geleden was ik op de Tinadag. Ik hield daar de grote liefdesquiz, een razend moeilijke quiz met gruwelijke liefdesvragen. Hoewel ik op dat moment de meest onbekende kinderboekenschrijver van Nederland was, zat de zaal vol. Honderden meisjes, nee duizenden meisjes waren naar mijn quiz gekomen. Nu sta ik graag op een podium, maar de populariteit van mijn quiz maakte ook mij licht nerveus. De zaal zat zo vol, dat er zelfs Tinameisjes onder de voet werden gelopen. Buiten duwden ze elkaar opzij om binnen te komen. Pas later hoorde ik dat een scout van een bekend fotomodellenbureau bij de ingang van de zaal stond om mooie meisjes eruit te halen.

Zondag sta ik er weer. Dit keer niet met de grote liefdesquiz, maar gewoon signerend op een stoel achter een tafel. Maar ik verklap nu al dat dezelfde modellenscout van vorig jaar ook deze keer naast mij staat. Kom dus allemaal langs om een boek te kopen en wie weet ben jij straks de nieuwe Doutzen Kroes!

Een Reactie op “Tinadag

  1. De grote liefdesquiz, geen wonder dat je nerveus was! Wordt het niet eens de hoogste tijd voor een haatquiz en voor er-was-niks-op-tv-die avond babies i.p.v. liefdes babies? Tis weer eens wat anders. šŸ˜‰

Geef een reactie

