Oktober verdrietmaand

IMG_1225

Na het overweldigende succes van de verdrietdag gisteren (dank voor al uw lieve post), luid ik nu de verdrietmaand in. U heeft dus nog dertig dagen de tijd om uw virtuele armen om mij heen te slaan en om boekenbonnen van 200 euro in de brievenbus te gooien. Ik zou al vrolijk worden bij de gedachte, als dat de verdrietmaand niet zou ondermijnen. Ik snik dus nog even na. Troost u gerust door.

3 Reacties op “Oktober verdrietmaand

  1. Er bestaan van die hele leuke, blikken zakdoekendozen. Elke keer je een zakdoekje nodig hebt om je tranen en snot te drogen (want in een heuse verdrietmaand zit je zo door je katoenen, ecologisch verantwoorde zakdoekenvoorraad heen en in wassen heb je ook geen zin) , word je weer wat vrolijker van die zakdoekendoos.
    Hoewel,…in een verdrietmaand is het misschien toepasselijker een zeer deprimerende zakdoekendoos te kopen (of te ontwerpen, want bestaan die wel?). In de trant van wat ze allemaal op pakjes sigaretten zetten om het roken af te leren. 1 oktober wordt er dan wel verwacht dat je een hele voorraad van die goedkope kartonnen dozen met tissues inslaat om er in te stoppen, anders haalt het ook niets uit. Succes!

  2. En waar was ik, op je verdrietigste dag van het jaar. Nergens! Ik schaam me diep, wat fijn dat je nu dat nog langer getroost kan worden. Koffie?

  3. waar ik de tweede keer ‘dat’ zei, bedoelde ik ‘dan’. Stop de tijd.

    Gaat het al weer een beetje?

Geef een reactie

