Eiland in de zon

Foto 878

Slechts een verdrietdag telde de maand oktober. Sindsdien is alles alleen maar leuk en licht. Zo leuk, dat ik alleen nog maar meezing met mijn Uncle Kracker-cd, die iedereen in huis stom vindt, behalve ik.

Waar ik wilde wonen als ik later rijk en beroemd zou zijn, vroeg de vriend met wie ik witte wijn dronk. Iets met zon, dacht ik. Hij opperde Spanje, maar daar wil ik niet wonen. Ook Italië en Frankrijk vielen af. En opeens zag ik het voor me, het eiland in de zon dat ik verzon toen ik 25 was en dat ik in een jaar lange e-mailwisseling met een vriendin vormgaf. Wanneer ik later rijk en beroemd ben, woon ik op een eiland in de zon in mijn hoofd. En ik draai de hele dag muziek van Uncle Kracker.

2 Reacties op “Eiland in de zon

  1. Ook dit was een quiz. Je hebt gewonnen!

Geef een reactie

